Monday, May 14, 2018

Plaukų augimą skatinantis šampūnas, kuris TIKRAI veikia!

Sveiki, mieli skaitytojai.

šiandien noriu papasakoti ir pasidalinti atsiliepimu apie šampūną, apie kurio ,,brolį" jau pasakojau kažkada anksčiau čia.

Vėlgi kalbėsiu apie Mane'n tail plaukų šampūną, tik šį kartą klasikinį jo variantą.


Visos norim tų ilgų ir žvilgančių kasų, bet vienoms jos auga kaip ant mielių, o kitoms reikia pagalbos. Aš esu viena iš tokių, todėl jau senokai ėmiau domėtis šampūnais, skatinančiais plaukų augimą. Esu išbandžiusi ir vienos Lietuvoje itin aktyviai reklamuojamos kompanijos gaminius, bet būtent Mane'n tail gaminys yra tas, kuris labai patiko ir galiu pasakyti, kad tikrai veikia. Radau jį per užsienio blogerių atsiliepimus.

Būtent klasikinį variantą išbandžiau pirmiausiai, kiek pamenu, siunčiausi iš Ebay. Buvau juo be galo patenkinta ir norėjau įsigyti vėl, tačiau klasikinio niekaip negalėjau rasti padoria kaina, tada užmačiau viename skelbimų portale, kad parduodamas žaliasis variantas ,,Herbal Gro", įsigyjau ir jis taipogi mane labai džiugino, nors visą laiką norėjosi grįžti prie to paprastojo varianto.

Jei neskaitėte mano ankstesnio atsiliepimo, papasakosiu dar kartą. Šis šampūnas iš tikro veikia, kaip tą galiu įrodyti? Mano atveju tas labai gerai matosi, kai būna šviežiai nudažyti plaukai ir vos po kelių kartų jau ima matytis, kad plaukai atauginėja. Sakau nuoširdžiai – nei su vienu kitu šampūnu tokio poveikio nepastebiu. Kai naudoju Mane'n tail, plaukus tenka dažyti daug dažniau. Kaip pažiūrėsi, iš vienos pusės tai didelis pliusas, iš kitos gal ir minusas – reikia pirkti dažus, tepliotis ir pan. Tiesa, šis šampūnas šiek tiek sausina plaukus, bet man tai netrukdo. Jau galima įsigyti ir Mane'n'tail kondicionierių bei purškiklius tiesiems ir garbanotiems plaukams. Žodžiu, rinktis yra iš ko.

Kodėl rašau šį ,,rašinėlį"? Ogi todėl, kad radau, kur Mane'n'tail galima įsigyti ir už labai labai gerą kainą! Esu išnaršiusi Ebay ir kitus portalus, tačiau tik visai neseniai atradau, kad LOOKFANTASTIC
siunčia į Lietuvą ir nemokamai, o kaina tik apie 5 Eur su kapeikom. Žodžiu, apsipirkau ir esu be galo patenkinta :) Puslapio paieškoje tiesiog vedame Mane'n tail ir pamatysime gausų pasirinkimą šios produkcijos. Su kodu AISTE-R4X taikoma 5 svarų nuolaida :)


No comments:

Post a Comment