Tuesday, June 27, 2017

ECODENTA gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi

Sveiki, skaitytojai,

sugrįžau iš atostogų, kol ruošiu straipsnelį apie Ispanijos kurortą Benidormą, šiandien noriu papasakoti apie ECODENTA dantų pastą, kuri šiuo metu yra mano pati mylimiausia – tai gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi.



Gamintojo aprašymas
Gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi skirta sveikai burnos gleivinei palaikyti. Tyrimais įrodyta, kad dėl pažangios veikliosios medžiagos hialurono rūgšties veikimo burnos ertmė yra efektyviai drėkinama bei labiau apsaugoma nuo įvairių sudirgimų. Dantų pasta šalina apnašas ir suteikia ilgalaikį ypatingos gaivos pojūtį. Kalident stiprina dantų emalį ir užpildo jo mikroįtrūkius.
Vaikams iki 6 metų naudoti žirnio dydžio kiekį, stebėti, kad nenurytų. Jeigu vartojami produktai, kurių sudėtyje yra fluorido, pasitarkite su odontologu arba savo gydytoju.
Patikrinta odontologų.

Kuo man ji patiko? Pirmiausiai, man dantų pasta turi būti super gaivi, t. y., malonus mėtinis šaldantis poveikis man visada pats svarbiausias. Ši pasta yra būtent tokia – super gaivi su maloniai vėsinančiu pojūčiu. 

Ji išties puikiai nuvalo apnašas, padeda palaikyti dantų baltumą, o tai, mano nuomone, taip pat labai svarbu.

Labai patiko ir subtiliai sidabrinė pakuotė, netgi dantų šepetėlį prie jos priderinau :) 


No comments:

Post a Comment