Friday, March 10, 2017

Kremas spuoguotos odos priežiūrai ACNOFAN

Labas vakaras,

šiandien pasakosiu apie kremuką spuoguotos odos priežiūrai. Taip taip, tai dar viena priemonė tarp daugybės milijonų, tačiau aš pasiryžusi išbandyti jas visai, jei iš to bus bent kokios naudos :)

Jūsų dėmesiui kremas Acnofan.


Gamintojo aprašymas

„Acnofan“ kremas gaminamas iš natūralių medžiagų: medetkų ir ramunėlių ekstraktų, arbatmedžių eterinio aliejaus. Arbatmedžių aliejus yra natūralus antiseptikas, kuris skatina odos atsinaujinimą, nesukeldamas šalutinio poveikio sveikam audiniui, tuo tarpu daugelis sintetinių antiseptikų gali erzinti sveikus audinius ir sutrikdyti bakterinės floros pusiausvyrą. Kremas džiovina ir sutraukia spuogus, mažina pūlinių, mazgelių susidarymą.

Mano nuomonė

Tai viens iš tų kremų, su kuriais reikia turėti kantrybės. Tikrai nebus taip, kad kartą patepiau ir oda tobula. Kaip nurodo gamintojas, kremuką reikia tepti bent jau dvi savaites reguliariai.

Kantrybė nėra mano dorybė, tačiau spuogeliai nėra mano draugai, todėl aš susikaupiau ir buvau labai kantri. Pasirodo, kantrybė atsiperka! Taigi tepiau šiuo kremu visą veidą rytą ir vakarą dvi savaites, o rezultatą ėmiau pastebėti po kelių dienų – nauji spuogeliai tiesiog nebedygo, o tai jau yra stebuklas. Tiesa, šis kremas sunkiai įsigeria, todėl jei tepatės ryte, reikia arba labai gerai įmasažuoti, arba tiesiog palikti procedūrą vakarui. 

Jokių nemalonių pojūčių jis nesukelia, yra bekvapis, tačiau, svarbiausia, kad turi poveikį.

Kaip aš jį atradau? Tai nutiko vieną iš tų dienų, kai jau apima neviltis dėl dar vieno spuogo ir griebiesi šiaudo. Taip nuėjau į vienos vaistinės interneto puslapį ir atsitiktinai pasirinkau šį kremą. Visiškai atsitiktinai! Bet dabar esu patenkinta :)

No comments:

Post a Comment