Sunday, March 5, 2017

RIMMEL makiažo pagrindas Fresher skin

Labas vakaras,

šį vakarą labai noriu pasidalinti savo džiaugsmu – pagaliau atradau SAVO makiažo pagrindą. Ieškojau ilgai ir nuobodžiai, jau buvau ir rankas nuleidusi ir netgi nustojusi apskritai jį naudoti, nes vis kas nors su jais būdavo blogai – tai kemša poras, tai sausina odą, tai riebina odą, tai išberia... Žodžiu, maniau, kad ši problema taip ir liks neišspręsta...

Bet... pirkau vieną žurnalą ir jame buvo RIMMEL makiažo pagrindo Fresher skin mėginėlis, spalva 200 soft beige. Prisipažinsiu atvirai, nesu didelė mėginėlių mėgėja, nes man nervina, kai praplėšus jie bėga, negali padėti bet kur, apterlioja kosmetinę. Tačiau ši priemonė man taip patiko, kad aš ją išspaudžiau iki paskutinio lašo!


Gamintojo aprašymas:
Makiažo pagrindas „Fresher Skin“ iš RIMMEL - tai matiškumo suteikiantis, porų neužkemšantis, lengvas it pūkas makiažo pagrindas. Jūsų oda atrodys nepriekaištingai!
Gaiviau atrodanti oda :
*lengva, vandens pagrindu sukurta gelinė tekstūra
*natūralūs mineralai kontroliuoja blizgesį
*ramunėlių ir alijošiaus ekstraktai veikia raminančiai

Tai nėra naujas produktas, jis lentynose atsirado dar pernai, tačiau, kaip žinia, aš rašau apie tai, kad man patinka ir tai nebūtinai turi būti naujienų naujiena. 

Taigi apie patį produktą. Pats pakuotės pasirinkimas man nėra pats tobuliausias, nes aš mėgstu dozuojamas priemones, o iš šios paimti priemonę gana sudėtinga, be to, stiklinė pakuotė nėra labai patogu.

Tačiau pats produktas man yra tobulas. Turiu probleminę odą, todėl surasti sau idealiai tinkančią priemonę yra labai sunku. Per kelias dienas, kol išnaudojau visą mėginėlį, neiškilo joks naujas spuogelis, o tai yra nuostabu. Vadinasi, priemonė tikrai nekemša porų. 

Labai patiko atspalvis. Po žiemos mes turbūt visos esame išbalusios, todėl per šviesus atspalvis atrodys klaikiai, o per tamsus bus kaip kaukė, o šis numeriukas 200 yra šiek tiek gelsvas, tačiau suteikia sveiką rusvumą, bet neatrodai kaip su kauke. Netgi netepant kaklo, skirtumo dar veido ir kaklo praktiškai nematyti. 

Priemonė pakankamai gerai maskuoja, tačiau veido neapsunkina. Tą galiu garantuoti, nes su šia priemone išbuvau tris ilgas dienas ir netgi vakare niekas nebuvo subėgę, oda neišsausėjo, neblizgėjo, žodžiu, jaučiausi kaip su sava oda, tik geresne :)


No comments:

Post a Comment