Sunday, February 18, 2018

Labai paprastas, bet itin skanus keksas

Labas rytas,

      ilgasis savaitgalis – puiki proga pasimėgauti kuo nors skaniu. Šiandien noriu pristatyti super paprastą, bet nerealiai skanų keksą, kurį išsikepti – vienas juokas :)


      Nors keksas atrodo labai paprastas, bet, patikėkit, skonis – kažkas tokio, na, bent jau man :) 
Tai štai, imame paruoštą ,,Kauno grūdų" mišinį, įpilame vandens ir aliejaus ir viskas, išmaišome ir kepame. Aš dar įdedu pakelį kokoso drožlių, nes man norisi šiokios tokios egzotikos, galima dėti džiovintų vaisių ar riešutų, manau, kad jokio priedai jo nesugadins.
     Kuo šis keksas sužavėjo? Pirmiausiai, labai lengva gaminti, antra, jis tiesiog tirpsta burnoje, tekstūra puri, jis drėgnas ir labi gardus :) 
     Iš mišinių dar esu bandžiusi ,,brownį", bet jis man pasirodė kiek per saldus, nors stebėtinai gerai gavosi – atsirado netgi šokolado sluoksnis per vidurį. 




No comments:

Post a Comment