Thursday, April 13, 2017

L'OREAL Extraordinary CLAY ŠAMPŪNAS

Laba diena,

šiandien pasakosiu apie gaminį, bet kurio neišsiverčiam nei viena – na, nebent tos natūralistės, kurios eksperimentuoja savaičių savaitėmis neplaudamos galvos :) Bet mes juk ne tokios!

Šį šampūną, jei tiksliau, šios serijos 3 gaminių kolekciją jau išbandė tikriausiai visos blogerės. Na, bet aš viską perkuosi pati ir testavimui negaunu, todėl įsigijau tik šampūną, kuriam Eurokos buvo gana nebloga akcija – 2.44 Eur.



 Kodėl man jo prireikė? Na, nes pirmiausiai aprašymas skambėjo labai ,,gaiviai".

Gamintojo aprašymas: 

Šampūnas su 3 RŪŠIŲ GRYNU MOLIU – žaliuoju, mėlynuoju ir baltuoju – valančiais plaukus ir atskleidžiančiais jų grožį.

Rezultatas:

– Švarūs plaukai ir lengvumo pojūtis 72 valandas*. Plaukai tampa neįtikėtinai gaivūs.

– Plaukai giliai sudrėkinti per visą plauko ilgį, jie tampa lankstūs nuo šaknų iki pat galiukų.

– Plaukai spindintys, gyvybingi ir sveiki.

PLAUKAI IŠLIEKA TOKIE PAT GAIVŪS, KAIP PIRMĄ DIENĄ IŠPLOVUS ŠAMPŪNU, NET 72 VALANDAS*.

*Instrumentinis tyrimas su 226 vartotojais, Prancūzija.

Mano nuomonė: 

Molis šampūno sudėtyje yra pakankamai netikėtas sprendimas, bet tai nereiškia, kad jis blogas. Pirmiausiai dėl to šis šampūnas man parūpo. Dar mane vargina greitai besiriebaluojantys plaukai, todėl iš šampūno tikėjausi pakankamai daug teigiamų rezultatų.

Labai patiko kvapas: gaivus, ,,švarus“. Konsistencija taip pat gera. 

Šiaip aš dažniausiai perku kuo paprastesnius šampūnus, kad juose būtų kuo mažiau priedų, padarančių mano plaukus slidžius ir visiškai prilipusius. Taigi šis šampūnas labai nustebino, nes vos išsiplovus, pasijuto, kad plaukai šiurkštesni ir suėmus jų atrodė žymiai daugiau, iš tiesų, nemaža kupeta. Tai mane labai maloniai nustebino. Esu skaičiusi atsiliepimų, kad šampūnas sausina plaukus, bet būtent to man ir reikia!!

Labai patiko ir pats pojūtis, kai jie išdžiuvo, nes tapo lengva juos formuoti, surišti, neslydo, neprilipo prie galvos, atrodė, tarsi padaugėjo apimties. 

Dėl riebalavimosi, tai nepastebėjau kad antrą dieną jie būtų ,,švieži“, bet šampūną pirksiu dar kartą dėl anksčiau išvardintų teigiamų savybių :) 

No comments:

Post a Comment